PR-BG.com... Информацията от първоизточника - За ползата от кафето...
www.pr-bg.com
PR-BG.com... Информацията от първоизточника Advertisement
Начало arrow Други arrow Всичко от цялата Вселена arrow За ползата от кафето...
08 февруари 2012
 
 
За ползата от кафето... Печат Е-мейл
Автор Апостол Апостолов   
09 юни 2006

КАФЕТО- НАШИЯТ НАЙ- ДОБЪР ПРИЯТЕЛ И ПОМОЩНИК

Доскоро полуграмотни докторчета ни будалкаха, че кафето, пиенето и пушенето са нещо много, много лошо. Тези “пороци” били уж рискови фактори, които ни поболяват и вкарват без време в гроба.

Ако за миг се съгласим с ПРЕДПОЛОЖЕНИЕТО, повтарям, ПРЕДПОЛОЖЕНИЕТО, че споменатите “пороци” са рискови фактори, то аз веднага ще възразя, че един рисков фактор в никакъв случай не е и не може да бъде предиктор, т. е. ПРИЧИНА!

Истината е една: връзката между кафето и болестите никога, никъде и от никого не е била доказана. Напоследък се случи точно обратното.

Една актуална студия на Харвардския медицински институт, за която съобщава в един от броевете си най- авторитетното медицинско списание в света The L

Кафето, този набеден от нашите знахари грешник, най- неочаквано се озова в ролята си на наш верен помощник и приятел. Ето от какво ни предпазва кафето:

ancet, доказва недвусмислено, че пиенето на кафе може да ни предпази от ред опасни заболявания! Изследванията са извършвани, междувпрочем, в продължение на 20 години с хиляди доброволци.

  1. Тези, които редовно пият кафе, почти никога не боледуват от рак на дебелото черво! Те не страдат и от стомашни язви.

  2. Кафето рязко намалява опасността от диабет.

  3. То облекчава чувствително астматичните пристъпи.

  4. Кофеинът е едно от най- добрите липотропни вещества. Той топи подкожните мазнини и ни дарява със сила, защото разграждането на мазнините по правило води до прилив на енергия.

  5. Кофеинът подобрява чувствително и мозъчната дейност. След консумацията само на едно единствено кафе мозъчната ни дейност се подобрява с 10- 15 %. Освен това кофеинът влияе крайно благотворно върху концентрацията и мозъчните клетки.

  6. Кофеинът предпазва освен това мозъчните клетки от дегенеративни процеси и е нашият най- верен съюзник в борбата срещу болестта на Паркинсон.

  7. Кафявата течност е един от най- добрите естествени антидепресанти (след алкохола и тютюна!).

  8. Редовното пиене на кафе рязко намалява риска от образуване на жлъчни камъни.

  9. Кафето стимулира храносмилането и ускорява метаболизма. Трябва да го пием и преди, и след ядене.

  10. Изпиването на две чаши кафе дневно ни предпазва от заболявания на черния дроб и най- вече от рака на черния дроб!

    Не на последно място трябва да спомена, че редовното пиене на кафе спира косопада дори и при наследствено обременените мъже!

    Какво да кажем за фенолните съединения, които се съдържат в кафето, и имат изразено антиоксидантно действие?

    Изследването на Харвардския университет доказва освен всичко друго, че изпиването на 4 големи чаши кафе на ден (300 милиграма кофеин) е напълно безвредно във всяко едно отношение.

    Консумацията на кафе не се препоръчва обаче на бременни жени, на хора със отворени стомашни язви и на изявени хипертоници. В тези случаи кафето би могло да предизвика все пак нежелателни странични ефекти.

    Какво излиза? Излиза, че е прав онзи мъдрец, който твърди, че всички болести са измислени от докторите…

  11. АПОСТОЛ АПОСТОЛОВ

     www.Otslabni.net

    www.LudiPari.com

    www.SuperAstro.net

 
< Предишна   Следваща >
Advertisement
 
Top! Top!